Egy kontinens meghódítása...

- Zita és Laci Ausztráliában -

Az elmúlt hét eseményei

2015. július 04. - ZitaesLaci

Elég sok minden történt az elmúlt héten.

Lacinak úgy hét elején már megvolt az utolsó napja munkahelyén, mindenkitől sikerült elbúcsúzni. 6 év elég sok idő és kemény volt, nehezebb mint amire számítottunk, de megvagyunk! A barátoktól is  szépen lassan elköszöngettünk, több családi és villámrendezvényen. Amikor hajtasz nap mint nap, nem is gondolsz bele hogy ezek az emberek, a barátaid, mennyire közel kerülnek hozzád. Ezt tudtuk hogy nehéz lesz de ezt is vállaltuk mindennel együtt.

Elkészítettük a check listánkat, amit gondosan többször átbeszélve kinyomtatunk. Javaslom bárki aki akár csak nyaralni készül ezzel tegye mert csak pipálni kell és meg is van. Ha valamit a listáról kihagytunk (az vagy direkt volt), az már itt marad mert ez a mankónk :)  Zita egy próbapakolást is megcsinált, mert egy férfinek be kell férnie fél bőröndbe, hisz milenneamegannyicipővelésfontosnőiholmival. 30kg az 30kg. :) Szerencsére ezzel nem lesz gondunk. Ilyenkor úgy gondolom, hogy a nők bekapcsolnak az agyukban egy (felettébb hasznos) új területet és megoldják, hogy a férjük igenis beférjen fél, de legalább egy háromnegyed bőröndbe. Utazás előtt mindenképp mindenképp még egyszer átszaladunk rajta.

Ha Ausztráliába mész/jössz ausztrál dollárra lesz szükséged. Ezzel mi is számolt959025-australian-dollar_gif.jpgunk, viszont ez Magyarországon (mint megannyi dolog) nem annyira megy zökkenőmentesen, mert nem keresett valuta. Pénzváltó telefonszámokról a másikra ugrálva, csak úgy égett a kezünk alatt a telefon. Egyik vissza is hívott és sikerült váltanunk elég jó árfolyamon, viszont több idő is telt mire megszerezték!

Holnap már indulunk. Most már izgatottak vagyunk, és egy pici félsz is már bennünk van. Látszott ahogy a határozott egyre inkább kisebb lett az önbizalmunk. Az első beszélgetésen még úgy vettünk részt hogy mi aztán megyünk és nincs az aki megálít minket, majd a végén már "huh hogy ez már itt van" :S

Egy "röpke" 33 órás út vár ránk holnap koradélutántól, szóval keddre reggelre leszünk kint leszünk kint. A menetrend Budapest - Doha - Perth - Sydney!

A repülőútról és annak kialakulásáról majd részletesen ....

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.