Egy kontinens meghódítása...

- Zita és Laci Ausztráliában -

Amikor már azt hiszed minden rendben van...

2015. november 28. - ZitaesLaci

Előre szeretném felhívni mindenki figyelmét hogy ez nem lesz a legpozitívabb posztunk.

scary_1.jpgMegint jó sok dolog történt velünk. Gondoltam ez már megér egy posztot mert ha leírom talán jobb lesz. Nekünk 4 hónap után mutatta meg Sydney az igazi arcát. Amikor már azt hittük hogy minden rendben van, kicsit már mertünk fellélegezni is akkor Ausztrália megmutatta milyen magasan is van az a gyümölcs a fán, és mennyi akadályt kell még érte leküzdenünk.

 

 

Három a magyar igazság és ennyi.

1. csapás: Laci: Egyiknap minden úgy telt mint ahogy már megszoktuk. Reggel felkeltünk és elterveztük hogy milyen dolgokat kell ma megtenni. Aztán mikor már úgyéreztem hogy fent vagyok a magasban hirtelen jött a nagy valóság, és egy pillanat alatt a földön találtam magam. Szó szerint. Ugyanis egy óvatlan pillatnatban, valami nem evilági sugalattól vezérelve azt hittem hogy már csak egy lépcső van a lábam alatt kiderült hogy mégsem. Elég ritkán fordul velem elő de sajnos tévedtem, és a mélybe zuhantam aminek következménye az orvosok megállapítása szerint egy kettős bokatörés. 

Szóval gyorsan az orvoshoz ahol röntgent csináltak, majd mondták hogy CT-t is kellene csinálni mert a kiértékelő orvos nem biztos benne hogy eltört vagy sem ((Kiértékelő orvos?! otthon fogod a röntgent és leviszed az orvoshoz aki megmondja mi a helyzet -általában hogy gipsz-) viszont a CT-t a biztosításunk nem állja. Szóval zsebből kellene kifizetni az a jó pár száz dollárt. Erre az volt a válaszunk hogy akkor kezeljük úgy mintha eltört volna mert az mindenkinek jobb és nekünk meg olcsóbb. (Amugy is úgy kezelték volna). Szóval át a korházba ahol megkaptam a a szexi csodacsizmám.

index.jpg

2. csapás: Zita: Miután a Laci lábára megállapították hogy hat hét kényszerpihenő, így nekem kellett megoldani mindent amit amúgy közösen csináltunk volna. Amivel baj nem is lett volna. Bronte volt egy kis elintézni valóm és aránylag időben oda is értem kocsival. Elég kellemes hely egyébként, de nem ezen a napon. Amikor végeztem a dolgommal gondoltam elindulok a szokásos módon. Ekkor valami hatására egy rövid időre megtorpantam. Sajnos amire valószínüleg most senki nem gondolt, ez a dolog az autó volt. Ugyanis elfordítottam a kulcsot és nem történt semmi. Tényleg semmi.

Ebben az esettben az első amit csinál az ember hogy elkezdi voodoozni az autot hátha majd beindul. Felnyitod a motorháztetőt mert ugye aki ért hozzá ezt csinálná, majd nézed mert ezt csinálják a hozzáértők, majd visszacsukod. A második fázis hogy az ember a rendelkezésére álló szavakból összeállít egy 3 percig kitartó többszörösen összetett káromkodást. A harmadik lépésben segítséget hív. Szerencsére volt egy barátunk aki tudott jönni és segíteni. Kiderült hogy az akkumulátor szállt el szóval pici ráhatással el is indult azonnal, majd este még a ház előtt jópár hozzáértő segítséggel (köszi Robi és Laci) sikerült kicserélnünk.

image1_1_1.JPG

3. (már kissebb) csapás: Amikor már azt hiszed ennél rosszabb nem lehet akkor bejelenti az akivel dolgozni szoktunk hogy sajnos nem jó neki az időpont és pár nap múlva már nem tud jönni. Ekkor picit megtörtünk mivel még azt sem tudjuk csinálni hogy egymásnak besegítünk.

Szóval most nem könnyű. Egy cseppet sem, és hamar rá jössz hogy nem az a nehéz hogy minden nap dolgoznod kell és félrerakni, hanem ha nem tudsz dolgozni mert valami közbejön. Otthon bejelentett állásban betegszabadsággal akár kihúzhattál több hónapot is. Itt sajnos nincs betegszabi, ingyenes orvosi ellátás és egyéb mokák.

Ezen kívül minden rendben. Kiderült hogy költözünk, mivel sikerült megkapnunk egy lakást. Ennek nagyon örültünk mert naponta majdnem másfél órát spórolunk vele. Erről később még írok egy pozitívabb posztban.

Addig mindenki vigyázzon magára.

A bejegyzés trackback címe:

https://zitaeslaciau.blog.hu/api/trackback/id/tr78117494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása